תקופת ההתמודדות עם נגיף הקורונה הביאה לחיינו לא מעט אתגרים, אך גם חידדה לכולנו את סדרי העדיפויות ואת הדברים שבאמת חשובים בחיים: משפחה, ביטחון תעסוקתי ומעל לכל – בריאות.
כשבכל מדינות העולם ניסו להתמודד עם הנגיף הלא מוכר, מי באופן מוצלח יותר ומי פחות, נוכחנו לדעת שיש לנו במדינה מערכת בריאות ציבורית טובה ויציבה, עם צוות רפואי מסור ואיכותי. יחד עם זאת, לצד המערכת הציבורית, גילינו עד כמה חשוב שבשעת חירום יהיה לנו גם ביטוח בריאות פרטי שבעזרתו נוכל לקבל שירותי בריאות מהירים ויעילים יותר.
כך גילו גם מבוטחי ביטוח הבריאות של הראל: גם בימים של חוסר ודאות, הם יכלו לסמוך על חברת הביטוח שתעמוד לצדם ותעניק להם את שירותי הבריאות הטובים והמהירים ביותר ובאופן שמותאם לתקופה הייחודית.
על חשיבות ביטוח הבריאות בתקופה של חוסר ודאות
בימים שבהם מדינה שלמה נכנסה להסגר ושירותי הבריאות הציבוריים פעלו במתכונת חירום, אנשים רבים שהזדקקו לשירותים רפואיים מצאו עצמם בפני דילמה לא פשוטה: מצד אחד, הם חששו מהידבקות בקורונה ולכן נמנעו מלפקוד את המרפאות, בתי המרקחת ובתי החולים. ומצד שני, הם המשיכו להתמודד עם צרכים רפואיים שמחייבים רכישת תרופות, קבלת טיפול רפואי או בדיקה על-ידי רופא. רבים לא ידעו כיצד לנהוג, ולמרבה הצער החשש מהידבקות בנגיף היה גדול יותר, וגרם לא אחת להזנחת הטיפול הרפואי השוטף, לעתים עד כדי סכנת חיים של ממש.
דווקא בתקופה כזו של חששות רבים ואי-ודאות, חברת הראל המשיכה להעניק למבוטחיה שקט נפשי וביטחון בקבלת שירותים רפואיים, וביניהם:
- למבוטחים הזקוקים לתרופות מיוחדות בעלות חודשית של 2,000 ₪ ומעלה, היא העניקה שירותי אספקת תרופות עד הבית
- שירותי רפואה online המאפשרים להתייעץ עם רופאים מומחים מבלי לצאת מהבית
- גם מבוטחים ששהו בחו"ל זכו לשירות מיוחד לימי הקורונה, כשהבולט שבהם היה חילוץ וליווי חולים ישראלים ששהו על ספינת הקורונה ביפן.
בתקופה של חוסר ודאות, כדאי שיהיה לכם הראל
אם בימי שגרה שאלתם את עצמכם האם כדאי לרכוש ביטוח בריאות פרטי, תקופת הקורונה הבהירה כי מדובר בצורך ממשי שחיוניותו לא מוטלת בספק, בשגרה ובמיוחד בעתות חירום.
החוזק, הניסיון והמקצועיות של חברת ביטוח גדולה כמו הראל הוא שאפשר לה להמשיך ולהעניק שירות למבוטחיה, ואף להתאים אותו לצורכי השעה בתקופה לא שגרתית כמו תקופת הקורונה.